MobileID
Це спосіб електронної ідентифікації громадян за допомогою вашого оператора мобільного зв’язку. Скористатись таким способом ідентифікації можна лише за умови, якщо ваша SIM-карта містить електронний підпис. Для отримання такої SIM-карти слід звернутись до вашого мобільного оператора: обміняти наявну SIM-карту на нову та активувати її.
MobileID – послуга електронної ідентифікації та кваліфікованого електронного підпису, за допомогою якої можна авторизуватися на електронних ресурсах та створювати електронні документи. При цьому електронний підпис записується безпосередньо на SIM-карту. Послуга MobileID наразі доступна клієнтам двох операторів мобільного зв’язку. Сьогодні абоненти Київстар та Vodafone можуть активувати цю послугу тільки в деяких обласних центрах, але користуватися нею – на всій території покриття. Оператор Lifecell анонсує запуск послуги MobileID у першому кварталі 2019 року для корпоративних клієнтів, і у другому кварталі – для індивідуальних. Від початку 2019 року всі електронні адміністративні послуги та сервіси створюють із можливістю електронної ідентифікації за допомогою технології MobileID. Окрім того, згодом до всіх уже наявних е-послуг теж буде додана така опція.
Звичайна SIM-карта не дає змоги записати на неї електронний підпис. Для отримання послуги MobileID абоненту треба відвідати центр обслуговування клієнтів свого оператора, де йому замінять SIM-карту на нову, що підтримує MobileID. Фізичним особам треба мати при собі оригінали документів, що засвідчують особу. З переліком міст, де можна підключитися до послуги, вартістю послуги та іншими подробицями можна ознайомитись на сайтах операторів: Київстар та Vodafone.